Sundby børnehus´ logo

Om SUNDby Børnehus

Vi er en hyggelig integreret institution med plads til 60 børnehavebørn og 39 vuggestuebørn.
Vi sætter stor pris på det nærværende læringsmiljø og arbejder generelt udfra at hver familie er unik og har deres forskellige behov. I sommeren 2016 blev vi idrætsinstitution under DGI. Vi har ligeledes fået madordning i 2017.

Før dit barn skal starte her i Sundby Børnehus, skal I ringe og aftale et besøg.
Ved dette besøget vil I møde personalet, se institutionen, høre om vores dagligdag, aktiviteter og andet andet, som bliver en del af dit barns hverdag. Samtidig kan vi aftale hvordan opstartsfasen skal forløbe. I vil ligeledes blive introduceret til AULA samt ind og ud tjek på vores opsatte Ipads.

Til dagligt arbejder vi ud fra Den styrkede pædagogiske læreplan.

Her på vores hjemmeside kan I læse en masse om os, men I er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os.

Velkommen til Sundby Børnehus