Sundby børnehus´ logo

Forældresamarbejde

I SUNDby Børnehus er vores gode forældresamarbejde fundamentet for at jeres barn trives. Det er derfor meget vigtigt for os, at alle forældre føler sig velkommen, anerkendt og har tillid til os.

Dette starter med den gode og åbne dialog mellem forældre og personale. Vi ønsker en gensidig respekt og god harmoni imellem hjemmet og SUNDby Børnehus, så hverdagen for barnet opleves så harmonisk som muligt.

Man kan derfor som forældre regne med, at vi er mere fokuseret på tilknytningen imellem barn og personale i opstarts perioden. Der bliver draget den rette omsorg for barnet, vi er nærværende i relationen til barnet og vi hjælper og støtter i barnets udvikling og læring.

At vi altid kan ringe/skrive til hinanden, hvis vi er bekymret for barnet, også ved de mindste ting. Vi inddrager og vi/I kan indkalde til samtaler omkring barnets trivsel og udvikling.

Vi har som standart en samtale med Jer, når jeres barn har været i huset imellem 3 og 6 mdr.